Manuel Terán: L’ataque a la llibertá sindical nun ye nuevu
Manuel Terán, históricu sindicalista de Duro Felguera, tamién superviviente de la represión sindical orquestada dende l’Estaú y los sos instrumentos, anició la so intervención analizando la sentencia y la desproporción de la conderga como una clara intención exemplarizante pa frenar l’actividad sindical que se venía produciendo nun sector mui castigáu, con resultados modestos y, por embargu, inéditos.
Enmarcó esta acción represiva nuna socesión d’ataques a la organización horizontal que espierta con fuercia nos años 70 y que vivió de primer mano nel conflictu de Duro Felguera, nel que la constante llucha coleutiva y la unidá popular consiguieron evitar la represión a la práutica sindicalista horizontal y asamblearia.
“Los trabayadores de les empreses del IBEX 35 o empreses grandes pueden tar más o menos bien representaos, pero la gran parte de la pirámide de los trabayadores non. Y necesiten esi sindicalismu de base combativu y asambleariu, que ye l’únicu que pue representalos y l’únicu que pue ayudalos (…) Y la xente de La Suiza nun ta faciendo otra cosa distinta. Y ehí ye onde tenemos de tar porque ye un retu pa toos.”